Veelgestelde vragen


    bestellen

     ga naar de winkelwagen modelule en volg  de instructies op.
     U kunt via e-mail en telefoon bij ons bestellen. Zodra wij een bestelling van u hebben ontvangen krijgt u een orderbevestiging(schriftelijk of per e-mail) thuis gestuurd, deze is ter uwer informatie en hoeft u niet te retourneren voorzien van handtekening. Van belang is de orderbevestiging goed te kontroleren.
     Alle apparatuur welke bij ons is besteld wordt nieuw aan u geleverd, u krijgt altijd de nieuwste modellen. Wij leveren alleen B-keuze produkten wanneer dit in de advertentie aangegeven is .

    Klacht procedure

     Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienst verlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw  klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. dit kan per e-mail,regulier post en /of telefonisch.

    Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht opte lossen.

    Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

    Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van stichting Webshop Keurmerk waar keukenpakhuys bij is aangesloten.
    Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de geschillen commissie (SGC)
     keukenpakhuys
    info@keukenpakhuys.nl
    postbus 590 
    8440 AN Heerenveen
    0513-842702

    Vestigingsadres 
    Meester Halbe Binnertsstraat 13
    8442 ED Heerenveen

    Bezorgen en afhalen

     Drempelservice:

    Uw bestelling zal worden afgeleverd door onze transporteur. Afhankelijk van de regio zal de levertijd bepaald worden.

    Standaard hanteren wij de Drempelservice. Dit houdt in dat de bestelde goederen worden afgeleverd tot de eerste drempel op de begane grond, deze worden niet uitgepakt. U zult dus zelf ook zorg moeten dragen voor het afvoeren van uw verpakkingsmateriaal. Bij etagewoningen wordt er niet op de etage geleverd, tenzij er een ruime lift aanwezig is.


    Amerikaanse koelkasten en fornuizen van 70 cm en breder zijn geen uitzondering op bovengenoemde voorwaarden. Deze worden ook uitsluitend op de begane grond geleverd, tenzij er een ruime lift aanwezig is.

    Bij grote producten hebben wij de mogelijkheid uw oude apparaat kosteloos mee retour te nemen. U dient dit aan te geven op uw bestelformulier. Het oude apparaat dient dan echter wel klaar te staan voor transport: uitgebouwd/afgekoppeld, leeg en droog. Bij kleine artikelen bv stofzuigers hebben wij deze mogelijkheid helaas niet.

    LET OP: Wij hebben helaas geen mogelijkheid gastoestellen te leveren welke geschikt en goedgekeurd zijn voor gebruik in België. Dit heeft te maken met een verschil in gasdruk!
     

     FULL SERVICE:

    Alleen bij groot huishoudelijke apparaten zoals wasmachines, drogers, koelkasten en vaatwassers is er tegen een geringe meerprijs extra service mogelijk.Wij noemen dit FULL SERVICE. Bij het service level ‘FULL SERVICE’ worden de goederen op de gewenste verdieping afgeleverd. Indien er in het perceel geen lift aanwezig is, is dit maximaal op de 3e etage. Een uitzondering hierop zijn de Amerikaanse koelkasten en fornuizen van 70 cm en breder. Deze worden uitsluitend op de begane grond bezorgd indien er geen lift aanwezig is welke ruim genoeg is.

    Op de plaats van bestemming worden de goederen uitgepakt en het verpakkingsmateriaal afgevoerd. Het product kan worden aangesloten op een bestaande standaard aansluiting voor een geringe meerprijs (M.u.v. trekschakelaars). Eventuele transportbeveiligingen worden in dat geval verwijderd. Indien gewenst wordt de oude apparatuur afgevoerd, deze dienen afgekoppeld/uitgebouwd en leeg/droog klaar te staan.

    Wat doen we niet bij onze een extra service bezorging:

    het aansluiten op een trekschakelaar
    takelen van goederen en/of gebruik van een verhuislift
    leidingen aanpassen en/of verplaatsen
    aansluiten van een elektrische kookplaat en/of fornuis
    aansluiten van een gaskookplaat of gasfornuis
    het onder of inbouwen van apparatuur
    monteren van een tussenstuk
    Het aansluiten van een Amerikaanse koelkast

    LET OP: EXTRA SERVICE BEZORGING IS ALLEEN MOGELIJK BIJ VRIJSTAANDE APPARATUUR!

    Het monteren van inbouwapparatuur behoort niet tot de extra service. Inbouwen is echter wel mogelijk tegen een meerprijs. Dit wordt dan gedaan door een vakkundige installateur. Kijk voor meer informatie op onze website.

     De levertijd van onze artikelen is doorgaans 1 tot 5werkdagen. Indien een apparaat niet op voorraad is, moeten we deze bestellen bij onze importeur. Incidenteel kan het gebeuren dat een apparaat niet op voorraad is bij de importeur. In dat geval krijgt u van ons een e-mail of we proberen u telefonisch te bereiken met de verwachte levertijd. Indien de bestelde apparaten niet binnen de door u opgeven levertijd geleverd kunnen worden, kunt u de gehele bestelling kosteloos annuleren.
    Op de site vermelde levertijden zijn slechts een indicatie. Deze kunnen continu veranderen door verkoop en binnenkomende goederen. Wij proberen de gegevens zo actueel mogelijk te houden, maar er kan altijd vertraging optreden. Daarom bellen of mailen wij u altijd als uw bestelling klaar is voor aflevering/afhalen.

    Wanneer er bezorgkosten worden berekend wordt dit in de winkelwagen vermeld.

    Dit kan variëren per artikel. 
     De dag voor levering ontvangt u van onze transporteur een sms waarin wordt aangegeven hoelaat de levering de volgende dag zal plaatsvinden. Het is daarom belangrijk dat u uw mobiele telefoonnummer doorgeeft zodat wij de levertijd kunnen sms-en.

    Het kan voorkomen dat deze tijden niet helemaal gerealiseerd worden wanneer het druk is onderweg. Wij vragen uw begrip hiervoor

    Bij afleveringen via UPS ontvangt u een trackk en trace code.

    Retouren

     U kunt uw bestelde producten binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden, retourneren of ruilen.

    Keukenpakhuys zal het betaalde bedrag na ontvangst van het product terugbetalen.

    Conform de Algemene Voorwaarden keukenpakhuys zullen wij het volledige aankoopbedrag, inclusief verzendkosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 30 dagen terug te betalen. Deze termijn gaat in op het moment dat u de artikelen terug stuurt, of aangeeft terug te willen sturen. 
    Retourkosten  bij omruilen zijn voor uw eigen rekening.

    Uitleg herroepingsrecht

    Tijdens de bedenktijd heeft u als consument het recht om de zaak te beoordelen en te proberen zoals u dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Dat betekent in het algemeen dat hij het geleverde product ook zal mogen uitpakken en zo nodig mag inschakelen en gebruiken zoals u dat in de winkel ook zou mogen. Zolang u als klant echter nog niet besloten heeft het product te houden, mag u het product weliswaar proberen, echter NIET gebruiken.

    Voorbeelden
    Een kledingstuk mag men passen, maar niet gaan dragen. Een wasmachine mag men bekijken, etc maar men mag er geen wasjes mee draaien. Een paar schoenen mag men passen, maar men mag er geen wandeltochten mee houden.

    Dit betekent dat u een wasmachine, vaatwasser, droger of was-droogcombinatie mag bekijken op knoppen mag drukken, etc., net als in de winkel. U mag de machine echter NIET aansluiten en echt gebruiken !

     Het is inderdaad mogelijk om het oude apparaat mee te geven aan de chauffeur bij aflevering. Dit dient u wel bij het bestellen aan ons door te geven i.v.m het op de hoogte stellen van de chauffeur.

    Betalen

     
    • Contant aan de chauffeur.Hiervoor worden rembourskosten in rekening gebracht. Deze bedragen € 8,50
    • Per pin bij de chauffeur. Ook hier worden rembourskosten in rekening gebracht. Deze bedragen € 8,50.
    • Contant of via Pin* bij afhalen.Dit is gratis
    • Met Ideal (internet-betaalsysteem) hiervoor moet u inloggen.
    • Met bank of giro overschrijvingen is ook mogelijk**
    • Met Afterpay (bij een bestelling tot € 500,-)

    * PIN: informeer eventueel bij uw Bank voor het maximaal te pinnen bedrag.
    ** Let-op de betalingen dienen bij ons zijn bijgeschreven om te kunnen afleveren.

     Wanneer u kiest voor betalen met Afterpay voert AfterPay voor Keukenpakhuys het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 500,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 500,-. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

    Service en contact

     Garantie

    U heeft standaard minimaal 2 jaar fabrieksgarantie op alle producten onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Mocht een artikel defect zijn direct bij ontvangst,dan verzoeken wij u dit binnen 7 dagen aan ons te melden.


    Beschadigd of verkeerd product
    Wij verzoeken u te controleren bij ontvangst van het artikel of het juiste product onbeschadigd en compleet afgeleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, dan vragen wij u dit zo snel mogelijk na ontvangst en binnen een redelijke termijn aan ons te melden via mail of telefoon.

     

    Procedure bij klacht na 7 dagen

     

    Indien er zich een garantieprobleem voordoet in de periode nadat eerder genoemde 7 dagen verstreken zijn, dan geldt de normale garantieprocedure. Wat moet u doen? Er zijn twee mogelijkheden:

    1. Neem contact op met de fabrikant/ importeur
    Meld het probleem bij de fabrikant/ importeur . Zij kunnen het probleem misschien wel telefonisch verhelpen. Mocht het niet telefonisch te verhelpen zijn, dan hebben de meeste fabrikanten een aan-huis service voor garantie. Het merk zal met u een service afspraak maken en thuis bij u langskomen.

    2. Neem contact op met keukenpakhuys.nl
    Indien reparatie nodig is, gaat het product naar de reparatieservice van de desbetreffende fabrikant. Reparatie duurt in de regel 2 - 3 weken. U kunt het product weer afhalen in onze showroom zodra het gerepareerd is. Wij stellen u op de hoogte zodra wij het gerepareerde product retour hebben ontvangen van de fabrikant. Het aangekochte product zal binnen deze periode gratis hersteld of vervangen worden


    Garantie 5 jaar:
    Er is een aantal uitzonderingen waarbij de fabrieksgarantie zelfs nog langer is dan de standaard 2 jaar:
    Bij de merken AEG, Bauknecht, Bosch, NEFF, Siemens, Whirlpool en Zanussi ontvangt u bij aanschaf van minimaal 4 inbouwapparaten gratis 5 jaar garantie. Voorwaarde hiervoor is wel dat de 4 inbouwapparaten van hetzelfde merk moeten zijn. Zie voor meer informatie de website van de desbetreffende fabrikant. Bovenstaande actie geldt alleen voor consumenten in Nederland.

     G8 Garantie; acht jaar garantie

    ATAG heeft een unieke garantieregeling. Als u gelijktijdig vier ATAG apparaten of meer aanschaft, dan ontvangt u naast de 2 jaar volledige basisgarantie, 6 jaar extra garantie; dus inclusief alle kosten voor materiaal, onderdelen en arbeidsloon. U betaalt dan alleen de voorrijkosten. (Dit geldt alleen voor apparatuur aangekocht na 01-01-2010).

     

    Vijf jaar garantie
    Naast deze 2 jaar volledige basisgarantie, ontvangt u van ATAG altijd 3 jaar extra garantie; waarbij ATAG de kosten voor materiaal, onderdelen en arbeidsloon volledig voor haar rekening neemt. U betaalt dan alleen de voorrijkosten. Koopt u dus 3 of minder ATAG apparaten, dan krijgt u maar liefst 5 jaar garantie van ATAG.

    Verplichte registratie
    Om in aanmerking te komen voor de garantie geldt de voorwaarde dat u uw aankopen binnen 30 dagen na aanschaf registreert. Dit doet u via het onderstaande formulier of via het telefoonnummer 0900-555 00 01.

    Waarom apparaten registreren?
    Als uw gegevens bij ons bekend zijn, kunnen wij u sneller en beter van dienst zijn. Om in aanmerking te komen voor 5 jaar Kwaliteitsgarantie is het een voorwaarde dat u uw aangekochte keukenapparatuur binnen 30 dagen registreert.

    Kwaliteitsgarantie houdt in dat u naast de 2 jaar standaard all-in garantie in het 3e tot en met het 5e jaar alleen de voorrijdkosten hoeft te betalen.

    Het type- en serienummer vindt u terug op het typeplaatje op het apparaat zelf. Wij hebben voor de registratie het volledige typenummer nodig, inclusief een / met daarachter iets van A0 en een nummer. Dit kunt u alleen vinden in het apparaat zelf. Bij kookplaten is dit nummer door u niet te achterhalen en kunt u volstaan met het type nummer van het apparaat dat op de aankoopnota staat.

    Wanneer u uw aangekochte keukenapparatuur registreert maakt u tevens kans op een pannenset die wij maandelijks verloten.

     G8; unieke 8 jaar garantie!

     

    Wanneer u in één koop minstens vier Pelgrim inbouwapparaten aankoopt, ontvangt u na registratie maar liefst acht jaar garantie, waarvan twee jaar volledige fabrieksgarantie. Indien de kraan als vijfde apparaat in deze koop zit ontvangt u ook op de kraan acht jaar garantie. Voor de resterende zes jaar betaalt u slechts de voorrijkosten*!
    5 jaar garantie!

    Wanneer u één tot drie Pelgrim inbouwapparaten of een kraan aankoopt, ontvangt u vijf jaar garantie, waarvan twee jaar volledige fabrieksgarantie. Voor de resterende 3 jaar betaalt u slechts de voorrijkosten*!
    Garantie op vrijstaande apparaten

    Ook op alle vrijstaande apparaten (m.u.v. magnetrons) krijgt u maar liefst 5 jaar garantie van Pelgrim. U ontvangt dan ook de 2 jaar volledige basisgarantie, 3 jaar extra garantie; waarbij Pelgrim de kosten voor materiaal, onderdelen en arbeidsloon volledig voor haar rekening neemt. U betaalt dan alleen de voorrijkosten.
    * Garantie = registreren!

    Registreer uw apparaat

    Om de 5 of 8 jaar garantie te ontvangen, dient u de nieuwe Pelgrim inbouwapparaten binnen 30 dagen na aankoop te registreren. Dit kan via www.pelgrim.nl of onze speciale servicewebsite www.pelgrimservice.nl of
    telefonisch (0900) 55 50 003 (€ 0,25 pm).

    Door het registreren van uw keukenapparaten, kan Pelgrim u sneller én directer van dienst zijn wanneer dit nodig is!

    Waarom apparaten registreren?Als uw gegevens bij ons bekend zijn, kunnen wij u sneller en beter van dienst zijn. Om in aanmerking te komen voor 5 jaar ETNA garantie is het een voorwaarde dat u uw aangekochte keukenapparatuur binnen 30 dagen registreert.

     

    ETNA garantie houdt in dat u naast de 2 jaar standaard all-in garantie in het 3e tot en met het 5e jaar alleen de voorrijdkosten hoeft te betalen.

    Het type- en serienummer vindt u terug op het typeplaatje op het apparaat zelf. Wij hebben voor de registratie het volledige typenummer nodig, inclusief een /. Dit kunt u alleen vinden in het apparaat zelf. Bij kookplaten is dit nummer door u niet te achterhalen en kunt u volstaan met het type nummer van het apparaat dat op de aankoopnota staat. 
     2 jaar algemene garantie

     

    Zorgeloos gebruik van uw apparatuur met de algemene garantieperiode van 2 jaar.


    5 jaar garantie inbouwapparatuur

    Garantieperiode gratis verlengen tot 5 jaar bij vier of meer inbouwapparaten.

    10 jaar garantie op StudioLine

    10 jaar zorgeloos genieten van uw Siemens studioLine apparatuur.

    10 jaar anti-roest garantie op de vaatwasserkuip

    De 10 jaar anti-roest garantie van de vaatwasserkuip is geldig voor alle gekochte Siemens vaatwassers vanaf 1 januari 2012.

     Garantie Novy afzuigkappen

    Bij Novy Nederland krijgt u vijf jaar garantie op uw Novy afzuigkap, domino's en/of inductiekookplaten. Gedurende vijf jaar lang betaalt u geen materiaalkosten. En in de eerste twee jaar komen ook de eventuele kosten voor arbeidsloon voor onze rekening.


    Binnendienst & Klantenservice
    Voor vragen over onze garantievoorwaarden kunt u op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur terecht bij de Binnendienst & Klantenservice:
    T +31 (0)88 011 91 00
    F +31 (0)88 011 91 99
    E info@novynederland.nl

     Op alle Bauknecht apparaten geldt een fabrieksgarantie van 24 maanden. Mocht zich binnen de termijn van 24 maanden na aankoop van uw Bauknecht apparaat een technisch defect voordoen tengevolge van materiaal- en/of fabricagefouten (bij normaal gebruik), dan repareert Bauknecht uw apparaat zonder berekening van kosten (zie Garantievoorwaarden).

    Om een doeltreffende service te verzekeren, raden wij u aan uw apparaat te registreren voor de 24 maanden fabrieksgarantie. 
    Bij aankoop van minimaal 4 inbouwapparaten (m.u.v. de Side-by-Side koelkasten) biedt Bauknecht 5 jaar gratis garantie.

    Aansluitend op de fabrieksgarantie van 24 maanden, biedt Bauknecht u 3 jaar verlengde garantie aan. Om van de verlengde garantie gebruik te kunnen maken, dient u zich in te schrijven. U kunt zich inschrijven binnen 30 dagen na levering of installatie. Deze verlengde garantie geeft bij een storing het recht op de vergoeding van arbeidsloon en de te vervangen onderdelen. In het derde, vierde en vijfde jaar zal alleen het geldende voorrijtarief in rekening worden gebracht.
    U kunt deze garantie ook aankopen indien u minder dan 4 inbouwapparaten gelijktijdig heeft gekocht. In dit geval kunt u contact opnemen met onze Consumenten Servicelijn onder telefoonnummer 076 - 530 64 00. U ontvangt vervolgens een aanvraagformulier dat u volledig invult met uw adresgegevens, apparatuur en betalingsgegevens.

    Aansluitend op de fabrieksgarantie van 24 maanden, biedt Bauknecht u, tegen een kleine eenmalige vergoeding, 3 jaar verlengde garantie aan. Deze verlengde garantie geeft bij een storing het recht op de vergoeding van arbeidsloon en de te vervangen onderdelen. In het derde, vierde en vijfde jaar zal alleen het geldende voorrijtarief in rekening worden gebracht.

    Bij aankoop van minimaal 4 inbouwapparaten (m.u.v. de Side-by-Side Amerikaanse koelkasten) biedt Bauknecht voor de inschrijving GRATIS 5 jaar garantie; indien u minder dan 4 apparaten tegelijk koopt is het mogelijk 3 jaar extra garantie bij te kopen. De kosten daarvoor bedragen € 35,00 per apparaat.

    Prijzen bij aankoop van:

    1 apparaat:€ 35
    2 apparaten:€ 70
    3 apparaten:€ 105
    4 apparaten of meer:€ 0

    Met uitzondering van een Side-by-Side koelkast. Voor een Side-by-Side koelkast kan een extra garantie gekocht worden voor € 70

    Voor meer informatie over de 5 jaar garantie op inbouwapparatuur, bel naar
    076 - 530 64 00.

    Aansluitend op de fabrieksgarantie van 24 maanden biedt Bauknecht u, tegen een kleine eenmalige vergoeding, een onderdelengarantie van 6 extra jaren aan. Een creatieve oplossing voor extra gemoedsrust. Na afloop van de fabrieksgarantie heeft u voor de 6 daarop volgende jaren, recht op een kosteloze vervanging van het onderdeel, bij een defect aan een functioneel onderdeel. U betaalt uitsluitend het geldende arbeidstarief en het voorrijtarief.

    Aansluitend op de fabrieksgarantie van 24 maanden biedt Bauknecht u, tegen een kleine éénmalige vergoeding, een onderdelengarantie van 6 additionele jaren aan. Een creatieve oplossing voor extra gemoedsrust.

    Na afloop van de fabrieksgarantie heeft u voor de 6 daarop volgende jaren, recht op een kosteloze vervanging van het onderdeel, bij een defect aan een functioneel onderdeel. U betaalt uitsluitend het geldende arbeidstarief.
    Categorie A: magnetron
    kookplaat (behalve inductie)
    afzuigkap
    € 39 per apparaat
    Categorie B: oven
    magnetron-afzuigcombinatie
    koelkast (behalve Side-by-Side)
    vriezer
    € 49 per apparaat
    Categorie C: afwasautomaat
    wasautomaat (t/m 7,5 kg)
    droogautomaat
    € 59 per apparaat
    Categorie D: inductiekookplaat
    Side-by-Side koelkast
    wasautomaat (boven 7,5 kg)
    € 99 per apparaat

    Voor meer informatie over het 8 jaar onderdelengarantieplan, bel naar 076 - 530 64 00.

     Uw Whirlpool garantie

     

    Whirlpool produceert stijlvolle apparaten, uitgerust met een intelligente technologie, die u veel werk uit handen nemen. Uw leven wordt gemakkelijker en aangenamer dankzij de intelligente apparaten van Whirlpool.

    Op alle Whirlpool apparaten geldt een fabrieksgarantie van 24 maanden (zie garantievoorwaarden). Alle technische defecten die zich (bij normaal gebruik) tijdens de garantieperiode voordoen, zullen zonder berekening van kosten worden gerepareerd.

    Om maximale en voortdurende service te kunnen geven, biedt Whirlpool mogelijkheden tot verlengde garantie, aangepast aan uw wensen, zodat u zorgeloos kunt genieten van uw vrije tijd.

    5 JAAR GARANTIE OP INBOUWAPPARATEN

     

    Bij aankoop van minimaal 4 inbouwapparaten
    (m.u.v. de Side-by-Side koelkasten) biedt
    Whirlpool 5 jaar garantie.

    Bij aankoop van minimaal 4 inbouwapparaten (m.u.v. de Side-by-Side koelkasten) biedt Whirlpool 5 jaar garantie.

    Aansluitend op de fabrieksgarantie van 24 maanden, biedt Whirlpool u 3 jaar verlengde garantie aan. Om van de verlengde garantie gebruik te kunnen maken, dient u zich in te schrijven. U kunt zich inschrijven binnen 30 dagen na levering of installatie. Deze verlengde garantie geeft bij een storing het recht op de vergoeding van arbeidsloon en de te vervangen onderdelen. In het derde, vierde en vijfde jaar zal alleen het geldende voorrijtarief in rekening worden gebracht.

    U kunt deze garantie ook aankopen indien u minder dan 4 inbouwapparaten gelijktijdig heeft gekocht. In dit geval kunt u contact opnemen met onze Consumenten Servicelijn onder telefoonnummer 076 - 530 64 00. U ontvangt vervolgens een aanvraagformulier dat u volledig invult met uw adresgegevens, apparatuur en betalingsgegevens.

    Prijzen bij aankoop van:
    1 apparaat: € 35
    2 apparaten: € 70
    3 apparaten: € 105
    4 of meer apparaten: € 0
    Voor de Side-by-Side koelkast kan een extra garantie gekocht worden voor € 70.

    8 JAAR ONDERDELEN GARANTIEPLAN

     

    Aansluitend op de fabrieksgarantie van
    24 maanden biedt Whirlpool u, tegen
    een kleine eenmalige vergoeding, een
    onderdelengarantie van 6 additionele jaren
    aan. Een creatieve oplossing voor extra
    gemoedsrust.

    Aansluitend op de fabrieksgarantie van 24 maanden biedt Whirlpool u, tegen een kleine éénmalige vergoeding, een onderdelengarantie van 6 additionele jaren aan. Een creatieve oplossing voor extra gemoedsrust .

    Na afloop van de fabrieksgarantie heeft u voor de 6 daarop volgende jaren, recht op een kosteloze vervanging van het onderdeel, bij een defect aan een functioneel onderdeel. U betaalt uitsluitend het geldende arbeidstarief en het voorrijtarief.

    Prijzen (incl. BTW):
    Categorie A: Magnetron, kookplaat (behalve inductiekookplaten), afzuigkap € 39.00
    per apparaat

    Categorie B: Oven, magnetron-afzuigcombinatie, koelkast (behalve Side-by-Side koelkast), diepvriezer € 49.00
    per apparaat

    Categorie C: Afwasautomaat, wasautomaat (t/m 7,5 kg), droogautomaat € 59.00
    per apparaat

    Categorie D: Inductiekookplaat, Side-by-Side koelkast, wasautomaat (boven 7,5 kg) € 99.00
    per apparaat

     Miele-Service-Certificaat

    Nog meer zekerheid
    Sinds de oprichting van de Miele-organisatie - ruim 100 jaar geleden - is onze filosofie ‘er is geen betere’. Ons onophoudelijke streven naar de beste kwaliteit en gebruikscomfort heeft ertoe geleid dat Miele-apparaten een bijzonder lange levensduur kennen. Maar voor elk elektrisch c.q. mechanisch huishoudelijk apparaat geldt dat er, afhankelijk van de veelvuldigheid van het gebruik, storingen kunnen optreden. Zelfs bij Miele-apparaten.
    Geen servicekosten
    Profiteer daarom nu van het unieke Miele-Service-Certificaat. Een servicecontract waarmee u - gedurende tien jaar - geen rekening meer hoeft te houden met onvoorziene servicekosten en dat meer omvat dan uw fabrieksgarantie of wettelijke garantie. Met het Miele-Service-Certificaat zijn deze onvoorziene kosten volledig budgetteerbaar. Vanzelfsprekend is gedurende de wettelijke garantietermijn de volledige Miele-garantie van kracht.
    Wat kost het Miele-Service-Certificaat?
    Vanwege de verschillen in gebruikskarakter en technische structuur zijn de Miele-apparaten verdeeld in twee categorieën. Tegen betaling van een eenmalige bijdrage wordt de houder van het certificaat, gedurende een termijn van tien jaar, inclusief de garantietermijn na aankoopdatum, geen reparatiekosten in rekening gebracht als gevolg van storingen. Voor het direct afsluiten van een Miele-Service-Certificaat kunt u hier rechtstreeks naar het aanmeldingsformulier. Voor Miele-apparaten die meer dan drie maanden in gebruik zijn, kan geen servicecontract worden afgesloten.
    Snel en vakkundig
    Eventuele reparaties of het verhelpen van storingen worden in de overeengekomen periode van tien jaar snel en vakkundig uitgevoerd door de serviceorganisatie van Miele Nederland of een door Miele geautoriseerde dealer. Alle kosten voor arbeidsloon, onderdelen en voorrijkosten komen gedurende de contractperiode voor rekening van Miele Nederland. Uiteraard met inachtneming van de bijbehorende contractvoorwaarden.

    De eenmalige kosten van een Miele-Service-Certificaat zijn in de tabel hieronder weergegeven. Vanwege de verschillen in gebruikskarakter en technische structuur zijn de Miele-apparaten verdeeld in twee categorieën. Tegen betaling van een eenmalige bijdrage wordt de houder van het certificaat, gedurende een termijn van tien jaar, inclusief de garantietermijn na aankoopdatum, geen reparatiekosten in rekening gebracht als gevolg van storingen.
    Categorie Omschrijving productgroep 
    Tarief*
    10 jaar
    1 Wasautomaat € 159,00
    1 Was-droogautomaat € 159,00
    1 Droogautomaat € 159,00
    1 Strijkmachine € 159,00
    1 Afwasautomaat € 159,00
    1 Combimagnetron € 159,00
    1 Oven € 159,00
    1 Stoomoven / Combi-stoomoven € 159,00
    1 Koffieautomaat € 159,00
    1 Inductiekookplaat € 159,00
    1 MasterCool-apparaten € 159,00
    2 Koelkast / Koel-diepvriescombinatie € 105,00
    2 Diepvrieskast € 105,00
    2 Wijnklimaatkast € 105,00
    2 Keramische kookplaat / Gaskookplaat € 105,00
    2 Combiset-element € 105,00
    2 Magnetron € 105,00
    2 Afzuigkap € 105,00
    2 Serviesverwarmer / Warmhoudlade € 105,00
    * Tarief per apparaat, inclusief BTW. Tariefwijzigingen voorbehouden.

     Standaard garantie 2 jaar

    Garantie bij Bosch apparatuur is standaard 2 jaar.

    5 jaar garantie op inbouwapparaten

    Bij aanschaf van minimaal 4 inbouwapparaten tegelijkertijd kunt u de garantie verlengen naar 5 jaar.

    Direct registreren voor 5 jaar garantie
    Vul hieronder per apparaat het E-nummer en het FD-nummer in. U vindt op ieder apparaat een typeplaatje, waarop deze nummers vermeld staan.

     

    Waar vindt u het typeplaatje

    Nadat u uw apparaatgegevens heeft ingevuld, kunt u uw persoonlijke gegevens invoeren.

    10 jaar garantie tegen roest

    Na registratie van uw vaatwasser geeft Bosch u 10 jaar garantie tegen doorroesten van de vaatwasserkuip.

    Nu GRATIS 8 jaar garantie t.w.v. € 125,-*

    Bij aankoop van een Bosch EXCLUSIV apparaat ontvangt u nu nóg meer exclusiviteit. Normaal gesproken geniet u voor € 125,- gegarandeerd 8 jaar zorgeloos van uw apparatuur. In de actieperiode van 16 september t/m 30 november 2013 ontvangt u nu bovenop uw 2 jaar fabrieksgarantie maar liefst 6 jaar verlengde garantie extra - geheel gratis.

    Kiezen voor Bosch is kiezen voor zekerheid, nu meer dan ooit. U kunt nu uw garantieperiode verlengen van 2 naar maar liefst 8 jaar. Zelfs onze garanties gaan dus lang mee. Voor slechts €125,- geniet u van maximale zekerheid.

     Productregistratie

    Na uw aankoop is het van belang dat u het gekochte apparaat registreert op deze website. Wij kunnen onder andere aan de hand van de ingevulde gegevens bepalen of en hoe lang u garantie heeft. Het registreren geeft u tevens een aantal leuke voordelen. Als eerste kunnen wij u, indien gewenst, op de hoogte houden van de ontwikkelingen bij Boretti, recepten, festiviteiten en dergelijke. U kunt als geregistreerd Boretti eigenaar sneller gehlpen worden bij eventuele servicegevallen.

    HI-FIVE Garantieplan

    Omdat Boretti het volste vertrouwen heeft in de kwaliteit van haar producten is het HI-FIVE garantieplan ontwikkeld. Bij gelijktijdige aanschaf van 4 of meer Boretti en/of M-System apparaten (m.u.v. achterwanden, koolstoffilters, accessoires en kranen) kunt u de fabrieksgarantie van 2 jaar verlengen naar 5 jaar volledige garantie. Hiervoor wordt een eenmalige administratieve bijdrage gevraagd van 20 euro voor de hele apparatenset. Daarnaast betaalt u per servicebezoek (na de 2 jaar standaard garantie) een bijdrage van
    25 euro.

    Voor meer informatie over HI-FIVE garantie en de voorwaarden kunt u contact
    opnemen met uw Boretti verkooppunt of bellen met de verkoopafdeling van Boretti
    via 020 – 436 34 39. De serviceafdeling van Boretti is ook direct bereikbaar via
    020 – 436 35 25.


    Garantievoorwaarden

    1. De termijn
    Gedurende een termijn van twee jaar na aankoopdatum geeft Boretti b.v. volledige garantie op materiaal, voorrijdkosten en arbeidsloon, mits de datum van fabricage binnen twee jaar voor de datum van aankoop ligt. Op koffie-apparatuur wordt één jaar volledige garantie verleend.

    2. De termijn & dekking
    Boretti verplicht zich fouten, optredend binnen twee jaar na aanschafdatum, aan het toestel gratis te (laten) repareren. Reparatie omvat onderdelen, arbeidsloon en voorrijdkosten (m.u.v. kranen).

    3. De voorwaarden
    De reparaties aan de apparatuur moeten verricht worden door de servicedienst van BORETTI. De reparaties aan de apparatuur worden in de regel aan huis uitgevoerd. De reparatiekosten omvatten de voorrijdkosten, arbeidsloon en kosten van benodigde onderdelen inclusief BTW. In voorkomend geval gaan de onderdelen bij reparatie en de apparatuur bij vervanging over in eigendom van BORETTI. De BORETTI apparaten zijn door een erkend installateur geïnstalleerd en in geval van vijf jaar volledige (M-System) garantie in één keuken in Nederland aanwezig. Te allen tijde dient bij reparatie de originele aankoopnota te worden overlegd.

    4. De bijzondere bepalingen
    A. Niet gratis worden gerepareerd defecten c.q. verlies en beschadiging van het apparaat als gevolg van:
    - Het niet handelen volgens de bepalingen van de gebruiksaanwijzing en installatievoorschriften;
    - Oneigenlijk gebruik of abnormaal gebruik van het apparaat;
    - Professioneel gebruik van voor huishoudelijk gebruik vervaardigde apparatuur;
    - Beschadiging door de gebruiker of derden;
    - Storingen als gevolg van inbouw- en aansluitfouten;
    - Storingen als gevolg van gebeurtenissen die buiten het normale gebruik van het apparaat vallen.

    B. Verder zijn van gratis reparatie en / of vervanging uitgesloten:
    Normale gebruiksslijtage;
    - Gebreken die de werking of de waarde van het apparaat niet noemenswaardig beïnvloeden;
    - Glasbreuk, krassen op glas, gloeilampen en losse accessoires;
    - Defecten aan, verlies en beschadiging van het apparaat als gevolg van een gebeurtenis die gewoonlijk verzekerd is onder de inboedelverzekering;
    - Kunststof- en / of rubberdelen;
    - Defecten en gevolgschaden veroorzaakt door sterke verontreiniging of verkeerd onderhoud;
    - Beschadigingen die niet uit de apparatuur zelf voorkomen; krassen, schrammen en deuken.

    C. Als de servicemonteur de storing aan de hand van de omschrijving niet kan vaststellen en nadere inspectie ook geen andere storingen aan het licht brengt, zullen de voorrijdkosten en een half uur arbeidsloon volgens, op dat moment, geldende tarieven in rekening worden gebracht.

    5. Algemene bepalingen
    De voldoening aan onze garantie geldt als enige algehele schadevergoeding. Elke andere vordering tot schadevergoeding is uitgesloten, tenzij de schade het gevolg is van grove schuld en/of opzet onzerzijds.
    Indien wij desondanks tot vergoeding van schade zijn gehouden, zal deze geacht worden ten hoogste gelijk te zijn aan de factuurprijs van het gebrekkige deel dat de schade heeft veroorzaakt.
    De BORETTI garantie is uitsluitend van toepassing conform bovengenoemde bepalingen en met inachtneming van de algemene voorwaarden zoals gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel Centraal Gelderland en zijn desgewenst bij BORETTI kosteloos opvraagbaar. BORETTI is hèt synoniem voor Cooking in Style. BORETTI producten worden met grote zorg gefabriceerd en na een vakkundige plaatsing en installatie kunt u jarenlang van een BORETTI product genieten.

     5 jaar garantie op inbouwapparaten

    Met Zanussi keuken inbouwapparatuur kunt u genieten van apparatuur die niet alleen gebruiksvriendelijk, fraai om te zien en energiebewust is, maar ook uiterst betrouwbaar en duurzaam. U bent verzekerd van kwaliteit. Maar daar doen we nog en schepje bovenop. U krijgt namelijk 5 jaar volledige garantie als u 3 of meer inbouwapparaten koopt.

    U ontvangt vijf jaar volledige garantie als u drie of meer keuken inbouwapparaten van hetzelfde merk tegelijkertijd aanschaft en deze registreert op de website www.mijnapparaten.nl. U krijgt dan automatisch een melding met de vraag of u het certificaat per mail toegestuurd wilt hebben.

    Dus naast een plezierig en langdurig gebruiksgemak van onze apparaten:

    - 5 jaar lang geen arbeidsloon
    - 5 jaar lang geen materiaalkosten
    - 5 jaar lang volledige zekerheid
    - 5 jaar lang geen voorrijkosten.*

    Voorwaarden 5 jaar garantie

    - 3 of meer inbouwapparaten van één van onze merken in één koop
    - alle apparaten zijn op dezelfde dag aangeschaft
    - alle apparaten zijn bij hetzelfde verkooppunt in Nederland gekocht
    - alle apparaten zijn in Nederland geplaatst
    - alle apparaten zijn in hetzelfde huishouden geïnstalleerd
    - geldt niet voor accessoires en toebehoren

    We raden u aan uw product te registreren zodat u altijd een snelle en gemakkelijke toegang hebt tot onze productinformatie, handleidingen en andere technische informatie.

    *Onze algemene garantiebepalingen zijn van kracht gedurende deze 5 jaar. Per servicebezoek vanaf het derde garantiejaar wordt € 25,- aan administratiekosten in rekening gebracht.

    0 jaar motorgarantie

    De Inverter Motor van Zanussi apparaten is in veel opzichten bijzonder. De motor zorgt voor de beste prestaties en doet zijn werk in alle stilte. Perfecte wasverzorging en optimaal gebruiksgemak garanderen dat u jarenlang plezier heeft van uw apparaat.


    De kracht van de Inverter Motor

    De Inverter Motor is het innovatieve hart van onze apparaten. Deze werkt stiller, heeft een langere levensduur en maakt betere wasresultaten in minder tijd mogelijk. De motor is nieuw ontworpen en functioneert zonder de gebruikelijke koolborstels. Het ontbreken van deze aan slijtage onderhevige onderdelen leidt tot een gegarandeerd langere levensduur.


    Maar liefst 10 jaar garantie

    Onze nieuwe koolborstelloze Inverter Motor is door en door getest. Op prestaties, betrouwbaarheid en duurzaamheid. Gedurende de extra lange levensduur kunt u dan ook rekenen op een absoluut zorgeloos gebruik van uw Zanussi apparaat met Inverter Motor. Mocht er onverhoopt toch een mankement aan de motor optreden, dan wordt op vertoon van de aankoopnota buiten de standaard fabrieksgarantie de Inverter Motor kosteloos geleverd en worden voorrijkosten en arbeidsloon van de servicemonteur voor het vervangen van de motor in rekening gebracht tegen het op dat moment geldende tarief. Tijdens de standaard garantieperiode zijn de algemene Electrolux garantiebepalingen van toepassing.


    Automatisch 10 jaar garantie

    Vanaf 1 april 2012 is het voldoende om uw aankoopbewijs te overleggen om in aanmerking te komen voor deze 10 jaar garantie. Bij een eventueel servicebezoek dient u de aankoopnota aan de monteur te tonen.

    Deze 10 jaar motorgarantie is alleen geldig op modellen uit het Nederlandse assortiment. Om u ervan te verzekeren dat een specifiek model hiertoe behoort, verwijzen we u graag naar de lijst met modellen en de bijbehorende PNC (product code) .

    Bekijk hier welke apparaten in aanmerking komen voor de 10 jaar motorgarantie. 

    Waarom producten registreren?

    Ontdek tips en trucs om uw product optimaal te gebruiken.
    Snel toegang tot alle diensten en downloads met betrekking tot uw product.
    Ontvang belangrijke informatie over uw product zoals veiligheidsberichten, upgrades, enz.

     

     5 jaar garantie op inbouwapparaten

     

    Met AEG keuken inbouwapparatuur kunt u genieten van apparatuur die niet alleen gebruiksvriendelijk, fraai om te zien en energiebewust is, maar ook uiterst betrouwbaar en duurzaam. U bent verzekerd van kwaliteit. Maar daar doen we nog en schepje bovenop. U krijgt namelijk 5 jaar volledige garantie als u 3 of meer inbouwapparaten koopt.

    U ontvangt vijf jaar volledige garantie als u drie of meer keuken inbouwapparaten van hetzelfde merk tegelijkertijd aanschaft en deze registreert op de website www.mijnapparaten.nl. U krijgt dan automatisch een melding met de vraag of u het certificaat per mail toegestuurd wilt hebben.

    Dus naast een plezierig en langdurig gebruiksgemak van onze apparaten:

    - 5 jaar lang geen arbeidsloon
    - 5 jaar lang geen materiaalkosten
    - 5 jaar lang volledige zekerheid
    - 5 jaar lang geen voorrijkosten.*

    Voorwaarden 5 jaar garantie

    - 3 of meer inbouwapparaten van één van onze merken in één koop
    - alle apparaten zijn op dezelfde dag aangeschaft
    - alle apparaten zijn bij hetzelfde verkooppunt in Nederland gekocht
    - alle apparaten zijn in Nederland geplaatst
    - alle apparaten zijn in hetzelfde huishouden geïnstalleerd
    - geldt niet voor accessoires en toebehoren

    We raden u aan uw product te registreren zodat u altijd een snelle en gemakkelijke toegang hebt tot onze productinformatie, handleidingen en andere technische informatie.

    *Onze algemene garantiebepalingen zijn van kracht gedurende deze 5 jaar. Per servicebezoek vanaf het derde garantiejaar wordt € 25,- aan administratiekosten in rekening gebracht.

    De Inverter Motor van AEG apparaten is in veel opzichten bijzonder. De motor zorgt voor de beste prestaties en doet zijn werk in alle stilte. Perfecte wasverzorging en optimaal gebruiksgemak garanderen dat u jarenlang plezier heeft van uw apparaat. 
    De kracht van de inverter Motor

    De Inverter Motor is het innovatieve hart van onze apparaten. Deze werkt stiller, heeft een langere levensduur en maakt betere wasresultaten in minder tijd mogelijk. De motor is nieuw ontworpen en functioneert zonder de gebruikelijke koolborstels. Het ontbreken van deze aan slijtage onderhevige onderdelen leidt tot een gegarandeerd langere levensduur.
    Maar liefst 10 jaar garantie

    Onze nieuwe koolborstelloze Inverter Motor is door en door getest. Op prestaties, betrouwbaarheid en duurzaamheid. Gedurende de extra lange levensduur kunt u dan ook rekenen op een absoluut zorgeloos gebruik van uw AEG apparaat met Inverter Motor. Mocht er onverhoopt toch een mankement aan de motor optreden, dan wordt op vertoon van de aankoopnota buiten de standaard fabrieksgarantie de Inverter Motor kosteloos geleverd en worden voorrijkosten en arbeidsloon van de servicemonteur voor het vervangen van de motor in rekening gebracht tegen het op dat moment geldende tarief. Tijdens de standaard garantieperiode zijn de algemene Electrolux garantiebepalingen van toepassing.
    Automatisch 10 jaar garantie

    Vanaf 1 april 2012 is het voldoende om uw aankoopbewijs te overleggen om in aanmerking te komen voor deze 10 jaar garantie. Bij een eventueel servicebezoek dient u de aankoopnota aan de monteur te tonen.

    Deze 10 jaar motorgarantie is alleen geldig op modellen uit het Nederlandse assortiment. Om u ervan te verzekeren dat een specifiek model hiertoe behoort, verwijzen we u graag naar de lijst met modellen en de bijbehorende PNC (product code) .

    Bekijk hier welke apparaten in aanmerking komen voor de 10 jaar motorgarantie.

     


    Waarom registreren?

    - Ontdek tips en trucs voor het gebruik van uw nieuwe product.

    - Krijg snel toegang tot alle diensten en downloads met betrekking tot uw product.

    - Belangrijke informatie over uw product, zoals veiligheidsberichten en upgrades enz.

    Heeft u vragen?

    Klanten over Keukenpakhuys.nl
    Zorgperfect - Almere

    Gewoon top en snel

    -

    Allard Zandstra - Heerenveen

    Prima product voor een goede prijs. Communicatie met de medewerkers verloopt goed; ook als je advies wilt hebben.

    -

    Snelle levering! Goed advies

    De voordelen van Keukenpakhuys.nl
    • Gratis bezorgd
    • Snelle levering
    • Snel & veilig betalen
    • Fysieke winkel
    • iDeal
    • Vooruit betalen
    • PIN
    • Mastercard
    • Visa
    • Bancontact/Mister Cash
    • Afterpay